Onze school

Ben je op zoek naar een fijne school voor je kind? Leer hier onze school kennen en kijk even rustig rond hoe onze school werkt en waar wij voor staan.

De buurtschool met dat ietsje meer

Welkom op onze schoolwebsite. Graag stellen wij onszelf even voor:  We zijn een warme, zorgzame buurtschool die kinderen willen laten opgroeien tot zelfstandige, kritisch denkende personen. Onze buurtschool is niet alleen een goede school, maar biedt nog net dat ietsje meer.

Een school dichtbij huis kiezen, verbreedt het netwerk van alle gezinnen in de buurt.

Samen creëren we een plaats waar onze kinderen zich optimaal kunnen ontplooien en ontwikkelen. We zetten als school dan ook in op het meegeven van normen en waarden zodat leerlingen niet enkel respect hebben voor elkaar maar ook voor hun omgeving.

Een school aanbieden waar leerlingen zich maximaal kunnen ontplooien is dan ook een must. Naast het leren samenwerken vindt onze school het ook belangrijk kinderen als individu te laten ontwikkelen. Onze school zet daarom extra in op zorg op maat van elk kind. Ouderbetrokkenheid en ouderparticipatie stimuleren vinden we bijgevolg belangrijk!

Daarnaast willen we dat onze leerlingen zich zo breed mogelijk ontwikkelen zodat ze voorbereid zijn op de verdere stappen in hun leertraject.

Wat zijn we elk fier jaar fier op al onze leerlingen die een succesvolle overstap maken naar het secundair onderwijs. Hun goede resultaten liegen er niet om!

Wil je graag nog wat meer te weten komen over onze school en haar werking, vergeet dan ook zeker niet de andere webpagina’s te bekijken. Zo kom je ook meer te weten over onze opvang, onze vriendenkring, de leerlingenraad en zoveel meer!

Je mag ons ook steeds contacteren via de contactgegevens onderaan iedere pagina op deze website.

We helpen jullie graag verder!